Big eyes + Deep throat = Heavy load

Embed Code:
Share Video:
Added by foxthefox 3 years ago
Runtime: 23:31
Views: 193,719
Categories: Blowjobs Cumshots Facials Deep Throats
Comments (49)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 year ago
true!
2 years ago
I can do better...
2 years ago
love a slut who keeps eye contact while she's got a cock lodged balls deep down her throat. would love to have a go at gripping this slut's skull and just forcing my cock down her throat til i cum straight down her throat
2 years ago
fucking A

nice :)
smokincock
retired
2 years ago
Probably the best BJ ever...
3 years ago
This video is so fucking hot. The first facial was enormous!
3 years ago
what a fucking HOT cock sucker that does it so well! What a nice load on her face too:D
3 years ago
stunning chick
3 years ago
Jayna! Awesome!
3 years ago
Wow when the dude came the first time I was like wtf there is still 10 min left
3 years ago
Perfect love how they add so much attention to those eyes its a shame this vid does not have 1 million views everybody fav this vid we owe her the respect
3 years ago
im in love
3 years ago
shes beautufill
evolution23
retired
3 years ago
omg i want her!!!!! x
MrLemming
retired
3 years ago
hoppala, jayna oso of course!!
MrLemming
retired
3 years ago
jayno oso, one of the best bjs ever imo 5*****
3 years ago
Fucking hot!!! I would lick her face clean after the shot...
3 years ago
What a wonderful blowjob. This girl talks dirty, makes great eye contact, sucks like a champ, takes it deep, and looks great covered in jizz! I'm totally in love with this lady!!
3 years ago
takes a real man to get to 23 mins with that sexy bitch sucking your cock to death without dumping the lot down her throat
3 years ago
Oso has fucked nearly the entire planet. bitch is made of elastic
3 years ago
Good
3 years ago
She can suck my cock any time she fucking well likes. Fantastic.
swakkenha...
retired
3 years ago
I think she chose the right line of work.
3 years ago
Thats bitch can suck cock.
Darius-is...
retired
3 years ago
It is so incredibly sexy when they have a mouthful of cock and they look up at you like that with Puppy eyes right before you shoot a huge load down their throats !!
3 years ago
hahaha! she so damn fuckin cute! i would do some things2her that ive never done b4!
SeattleRox
retired
3 years ago
God I love Jayna Oso! So fuckin' hot...her throating and her anal abilities are incredible!
3 years ago
Cocksuckers take notes ... that's how you work a cock ... only one thing id change and that is SWALLOW ... it feals sooooo much better when being blown while blowing a load
3 years ago
beautiful girl! and with her face creamed even better^^
SweetAmy
retired
3 years ago
thats exactly how I like to please a cock :)

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form