Big girl rides BBC

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Comments (68)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 months ago
Best ride ever !!
4 months ago
she absolutely destroyed him..no contest lol
5 months ago
Hot!
5 months ago
Hot!
9 months ago
His name is Big Ben or something like that on rude.com. This is an extremely old video of him and his wife..
10 months ago
she is great!!!!!!!!!!!!
1 year ago
damn she turn him out in a min lol her pussy power lol
1 year ago
Now that's the best ride I ever seen and I seen alot 5 stars!!!
1 year ago
that was all about girl getting hers......she knew dude was gonna nut quick !
hardnutjr
retired
1 year ago
the best riding video on the site. she milks him dry with in a minute. the true queen of the cock riders.
2 years ago
http://www.amateurs-gone-wild.com/showvideos.php?140521-hot-woman-fucks-her-man-at-home
2 years ago
DRIP BITCH
3 years ago
Now THATS a fuckin quickey! Thats a wife who's been doing her kegel's because she blew him up in record time...
3 years ago
best two minutes ive watched
3 years ago
Just WOW!
3 years ago
FIRE!!
pj2051
retired
3 years ago
She didn't ride him.....she MILKED him, lol!!
4 years ago
Hot video! Nice ass on her!!
4 years ago
no condom needed! she needed a pie
4 years ago
Hope she enjoyed it as much as HE obviously did lol :)
4 years ago
he got broke of real proper!
4 years ago
nice.
4 years ago
Love the way that ass moves.
5 years ago
i would have creampied her ass too
5 years ago
She ride my dick any time
vrydr1
retired
5 years ago
I see some think this dude came too quick!..Well,60seconds is pretty damn quick!..But the babe really laid that pussy on him GOOD..and who knows,maybe the guy hadn't had a piece of pussy in a few days!And if THAT'S the case,ANY man who can still get a Hardon would've came just as quick,no matter WHAT you tell yourself!
Beaverme123
retired
5 years ago
Nice ride !
5 years ago
OK GUD SHIT YALL
5 years ago
seriously
that pussy TOOK that nut from him...
meanie20
retired
5 years ago
minuet man

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form