Turk Amateur

Embed Code:
Share Video:
Added by kazman 5 years ago
Runtime: 01:40
Views: 281,016
Categories: Amateur Turkish
Comments (22)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 years ago
bayılıyorum bu videoya :)
2 years ago
memelerin ucu kalgmis azginliktan hatunda
3 years ago
kapat kapat, sik sik! diyo hatun.. ne azmış a.q :))
4 years ago
Kadın çok güzelde adam niye derinden öhhhhhh çekti onu anlamadım :D
egoist si...
4 years ago
ya su yabanci dumbelekler bizim turk karilarina yorumlar yazmiyo mu nevrim donuyor...sanki sikmis gibi konusuyorlar...ya bu karilar bize vermiyor size neden versin....bukadar abaza neden geziyor memlekette...kari da yalandan 2 parmakla bosaldi.herif te buna inaniyor...sikse acaba bu kari ne olur???geciceniz bu masallari///
esra
4 years ago
0507 209 98 06 selam dullum benı ara yenı esımden ayrıldım yanlızım benı sıkkem ıstıyen arasın bu noyu
ba?kas?
4 years ago
dinime söven müslüman olsa. porno sitelerine girip, porno çekene küfür ediyolar. yoruma bak xD
Blacksea
4 years ago
redxbull nikli kamyon cocugu oku bunu..sulalende nekadar am/got varsa sokak kopekleri siksin..hatta aylenden gebermis mezarda yatanlari dahi kopek siksin kerhane cocugu...ergenekan arkadasa hak veriyorum tassagi varsa adresini yazsinda karisini gozu onunde feci sekilde sikelim
4 years ago
çok güzel ama devamını da bekliyoruz
bu arada izlemek istemeyenin burda ne işi var mal herif saçmalıyor. istemiyorsan izleme
ergenekan
4 years ago
karisini buraya koyupta herkese gösteren orospucocugu adressini bana versin bende onu sikip koymak istiyorum buraya erkekse yazsin adressini götcocugu ama biz türkiyeyi temizliyecez böyle orospu evlatlarindan. böylelerini öldürmek cennetliktir. öldüren katil degil cennetlik olacaktir onun icin böylelerini gördünüz yerde önce sikin sonra öldürün
Salla
4 years ago
Tam Türk, arkasda çamaşırlar felan :)
armando
4 years ago
this women is hoooot!!!
i like how turkish girls sucking dicks.
nokta
4 years ago
fonda çalan müzik ne:DD
Kou
5 years ago
kız dur daha adam elini yeni attı sende numara yapcam dıye bosalcam ne ya :) yuzune attır adamın olmadı ... Filmi izlerken buyuteç kullanmanız siddetle onerilir bir sey goremiyosuz cunkı :D kızım sen yandın onu soylıyım dıkkat et kilot giyerken bosalırsın ruzgar deyse bosalıyon ya :D
5 years ago
türkische pimmel zu lutschen macht ja auch spaß
aa
5 years ago
o nası boşalma lan
ne la bu
5 years ago
la elemanin yarak karinin elinde kayboluo a.k.,gel ben sana bi yarrak tutturayım da gör nasıl oluo:D
5 years ago
güzel video devamını bekliyoruz ;)
matou27
retired
5 years ago
nice
donttouch
5 years ago
O gogusleri yalar ve ustune akıtırım
marshall
5 years ago
süper amını ben yalayım
5 years ago
well suckle turk beside armenian folk
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form