trailer park hijinks! Ashley The Whore

Embed Code:
Share Video:
Description:

Ashley wants to be the biggest, nastiest whore in the whole trailer park, shes got her work cut out for her cause they be lots-0-whores in my trailer park

Added by elduce 4 years ago
Runtime: 15:28
Views: 252,599
Categories: Amateur Anal Sex Toys
Comments (42)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 months ago
I lose interest when the insertions start. The shocking/spanking was good though.
4 months ago
wish he would shut up fuckin jerk
11 months ago
Electric fly-swatter
+
high gals
+
using toilet and bath mats for towels
+
gal spitting Miller Lite into another gal who is vigorously thrusting onto her vibrator
+
progressively larger anal plugs enthusiastically inserted by the other gal
+
real fuckin sex

= priceless
11 months ago
She's one Nasty Girl!
1 year ago
Cool!
big1ss
retired
1 year ago
Beautiful Whacked-out eyes! Hot.
1 year ago
I would love to tie her up, give her a handful of oxy's and whip her back, butt and thighs bloody, so all of it looked like raw ground beef, then shit in her mouth and make her eat it, LOL

fucking hot......seriously though, nice ass
2 years ago
yikes!
footfetis...
retired
2 years ago
excellent. the anal whore has sexy feet to
2 years ago
Great video ...
2 years ago
Wow! I wanna marry her! :)
2 years ago
Ashley is hot!!!
stom4321
retired
2 years ago
Off her head, but hot as hell! Love her eyes.
3 years ago
I wanna book Ashley
3 years ago
Hot. But I think she's rolling Donkey Kong balls!
3 years ago
HEY! that's my ol' lady!
3 years ago
NICE POSTING
3 years ago
shes beautiful too
3 years ago
haha spankin her ass with a fly swatter that zaps bugs to.....all they need is some crystal meth n some oxys n we got r selves a party....this trailer parks like the playboy mansion of skanks love it
3 years ago
i would love to spend the day with her
4 years ago
hott ass babe,love to lick her all over and get nasty with her,sweertie!
4 years ago
Somebody should have ceased using the dildos and other gizmos and gave it to this very horny lady. I can't believe neither the man nor the woman got hot enough to screw this babe.
4 years ago
@dogglet1 it is shocking her you can see the spark lol.
This is kinda messed up, shes WASTED and they are kinda taking advantage of her you can hear them whispering the whole time
12:13 "stop, stop it she can't do it anymore"
4 years ago
kool
4 years ago
That was great.....hope you put more of these on here...
4 years ago
nice
4 years ago
She's definitly an trailor park hoe! I cant say I tell anyone if I het it though1 LOL! She was nasty though I'd fuck!
4 years ago
Nice and sexi ;)
4 years ago
Wonder if Miller Lite sponsored this porno!
4 years ago
"They are using the kids mini tennis racket to spank her. LOL! "

hell no that's one of those electric fly swatters... i wonder if its shocking her?

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form