Gothic Chick SUck Her First Long Black Dick and chokes

If you like this video, check out ChronicGirls.com for full-length movies
Embed Code:
Share Video:
Description:

this is crazy

Added by ChronicCentral 3 years ago
Runtime: 07:58
Views: 154,636
Categories: Amateur Black and Ebony Blowjobs
Comments (31)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 year ago
WTF ? Seriously...
1 year ago
Shoulda Pulled the trigger nigger!
1 year ago
Agreed with others, juggalo, not goth.
1 year ago
Waste of time and space
1 year ago
fucking pathetic.
2 years ago
Garbage
2 years ago
What a waste of fucking video and breath of life. The film maker of this trash is a fucking joke. Get a real job bitch and stop sucking a dick you are not worthy of. The guy with the gun also is a faggot ass ho who needs to get a real life and stop making himself bigger than what his little life really is. Nobody respects you AND I AM A BLACK MAN. fuck all of you racists pigs and thugs ass emps. This video was SOOOO STUPID TO THE HIGHEST DEGREE!!!!
2 years ago
fucking bitch
2 years ago
LOL! She's no goth, she's one of those Insane Clown Posse jugallo freaks. It's also really funny how this lame wigger goesby the name "Manson", considering that the real "Mansons," Charles and Marilyn, are quite racist. As a matter of fact, Charlie probably would've killed any of his women if he found them with a black man.
2 years ago
EPIC FAIL...
2 years ago
goth chick? noo fucking way
phaustpro...
retired
2 years ago
get yourselves a 'mothafuckn life' and make some real porn...this is the stupidiest shit i have ever seen
2 years ago
Dont really care if she gothic or not..every white guy on her would eat her pussy even with black cumm in it..so stfu
3 years ago
wtf is that?
grayfoxbs...
retired
3 years ago
BLEAH!!! what is this? :(
3 years ago
Not usually one to complain, but what the fuck is this?
station29...
retired
3 years ago
i agree...real men fight with there fists not guns...
3 years ago
Ok, so when does the sex video start?
3 years ago
wtf is this for crap? delete this.
3 years ago
Now Black men are engaging in SICK SHIT. This type of crap does not need to be on X Hamster.
3 years ago
Yum Yum
3 years ago
I agree NOT GOTH and needs to be deleted or moved. This is ghetto crap!
3 years ago
delete this crap!
3 years ago
FUCKING BOOOO!!!
3 years ago
Good cumslut.
3 years ago
Already posted. Ghetto miami/south stuff. So non gothic to the max.
3 years ago
This aint no gothic chick just some fake ass thug and and ugly ass chick in makeup "FAIL"
3 years ago
Another witless jerkoff with a gun. Big man.
3 years ago
The Fades To Black are so ANNOYING!
3 years ago
nice
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form