Another HUGE Shot Glass Filling Cum Shot.avi

Embed Code:
Share Video:
Description:

I found another new unposted video of me filling a shot glass with cum in one massive load, so here it is :)

Added by 30ccSpermLoad 4 years ago
Runtime: 01:33
Views: 251,361
Categories: Men
Comments (217)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 days ago
wow awesome!!
21 days ago
OMG! That was a huge load! I want some!
22 days ago
I wanna drink it
Daddy can i please ?
1 month ago
I have never received that large of a load. Would like to receive a really big load like that & swallow all of it.
1 month ago
I'd swallow every drop and go for seconds.
1 month ago
Only way to shoot that much is to wait a week, then jack off... That is the first cum in a shot glass vid I ever saw, and it's still fucking hot!
1 month ago
I'd have to just sip on that, enjoy the flavor and hope for a few more shots!!!
1 month ago
yummmm :)
1 month ago
how many us are also doing this same exact thing?...
1 month ago
Sure would like to drink that, doing shots just got a new meaning !
2 months ago
How the fuck do u shoot so much
2 months ago
oh my god how much cum, I love
2 months ago
I want this shot glass to drink...
2 months ago
cheers! wonderful shot!! wanna drink together some day!
3 months ago
Amazing!!
3 months ago
Down in one lol
3 months ago
I'm thirsty now! Fill it up again please! Better yet, I'd drink it straight from the tap.
3 months ago
Beautiful, dude.
3 months ago
Damn, great recycling of that HUGE load, man!! Would love to see you guzzling it!!
3 months ago
Fucking shit that's a nice load
4 months ago
Fuck me. How long were you holding that in.
It would probably take me about 6 wanks to produce that amount.
4 months ago
i can only dream of producing that much sperm
4 months ago
wow...nice load. Now, how do I reach in there and drink that ALL DOWN????
4 months ago
nice shot
4 months ago
wanker
5 months ago
That's a LOT of cum there! Great
5 months ago
wow awesome load! want that all over me!!!!
6 months ago
Moans and breathes like a champion too.
6 months ago
that was absolutely great!

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form