Busty ebony Jasmine Sky-trasgu

Embed Code:
Share Video:
Added by trasgu 5 years ago
Runtime: 22:10
Views: 326,103
Categories: Anal Big Boobs Matures
Comments (34)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
3 years ago
you guys are nuts, She takes it up that warm tight ass, and your worried about her dental work?
3 years ago
What a perfectly adorable doll.....I'd pleasure her any way she'd like.....My tongue would eagerly go anywhere......
Thatpornguy
retired
4 years ago
how i love her...
4 years ago
Damn, she is ugly. And if thats the key to a whiter, brighter smile than I m gonna let my teeth rot.
4 years ago
what a body
4 years ago
No comment.
4 years ago
OMG THIS WOMAN IS FUCKING HOT
4 years ago
shes ugly as fuck but ill fuck the her till she gets cute.. LOL
Darius-is...
retired
5 years ago
She has a smoking hot body but a really weird face ??
5 years ago
she is so FUCKN UGLY!!! nice tits tho
5 years ago
Luve ebony asses...delicious!
5 years ago
MY COMMENTS ARE USUALLY MY FIRST THOUGHTS AFTER I CUM AND I GOTTA SAY THATS WHAT U CALL A FUCKING SLUT!!!!!!!
5 years ago
cool
5 years ago
nice one
5 years ago
nice
maryfrancis
retired
5 years ago
she looks like the one that killed my babies back in the late seventies. i am not joking about this.
5 years ago
=))this ain't porn,this real comedy central shit right here:))
5 years ago
avarge face but first class tits!
5 years ago
wow what a sexy girl, she makes my cock hard like a rock
maryfrancis
retired
5 years ago
very good, guy.
5 years ago
nice
5 years ago
ugly face, nice rack..I would.
5 years ago
she has a nice body!
5 years ago
That's actually one of the best prefuck interviews I've ever seen. Actually insightful...hehe nice.
BUTTMAN75
retired
5 years ago
really very ugly !!!
titian_011
retired
5 years ago
That cameraman needs to shut up and do his job...lol
uk69guy
retired
5 years ago
Not bad but not the most attractive...
hmm24
retired
5 years ago
ugly face :S
5 years ago
the definition of a buttaface
chriscros2
retired
5 years ago
wow

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form

Select video quality