Hairy Teen Gets Fucked By Older Man

Embed Code:
Share Video:
Added by ironhead72 4 years ago
Runtime: 19:53
Views: 762,901
Categories: Brunettes Hairy Teens
Comments (58)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 year ago
LOVE HER DELICIOUS LITTLE TITS AND HAIRY PUSSY! WOULD LOVE TO GIVE HER MY CUM!
1 year ago
Nice ass, love the bush!
2 years ago
Thanks for all your comments, guys! Lotsa' interesting opinions, here!

And thanks to Ironhead72 for uploading this and other hot videos.

Hey, X_PAC6969, you think that '''she didnt "semem" happy at first [and] had look of suprise on her face whe that old guy went for her pussie'''. LOL!

IMHO, Desha Nay, or Desole (Je suis Desole?) enjoyed herself, in this video. Why do so many think otherwise?

Stern100, you think the look on her face showed she wasn't happy with the sex he was giving her? Interesting! To me, she looked and SOUNDED like she was experiencing the legendary agony and ecstasy. That is, she's wearin' a confused looking facial expression that looks like she's hurting (in agony), BECAUSE she's in sexual ecstasy. It's an autonomic reflex that takes over a woman's body when a lover puts her "in the zone". Desha Nay's confused facial expression, and rhythmic cries of sexual pleasure are mother nature's way of letting her guy know he's hitting the right spot.

And It's not like he was breaking-in a virgin. ("EEnd you kees well, bay-bee" LOL!) She took him in, directly, and was feelin' good from the start. And did you catch how she lifted herself up on her elbows, and used that leverage to drive herself harder upon his thrusting hips! She was not trying to push him out, or slide away from him. Or am I reading her, completely opposite? (Seinfeld-i-end?)

Pete1233333, you thought she looked kinda' unprepared for vagina intercourse, but she went along with sex with the fat old man, cuz she needed some money?

My take is that she was surprised because she was told that the cameraman would ask her to undress, in order to see if she would photograph well. LOL! She was NOT told to expect intimate sexual activity with him. He seduced her, on the pretext of checking out whether her furry pussy pelt would look good, on camera. Further, she did not understand, or expect, that this preliminary encounter with the cameraman would turn out to be an intensely pleasurable and protracted 15 minutes!

Further, at the end, she was not aware that she had made a 20 minute movie, because she had been lost in various zones of pleasure, unaware of her surroundings, or the passage of time. During sex, he had to ask her the same question several times, to get a response... she was zoned out, her five external senses dulled, as in overwhelmed by intense, internal sensations of pleasure. She was putty in his hands, as mother nature intended.

And time flies, when you are experiencing sexual bliss. Or that's what happens to me. And I've had women tell me that they experience that. Half an hour of real time, on the clock, seems to flash by in a couple of minutes! She's gonna be late for work! Anyone else experience that?

Desha Nay looked like she was enjoying every stroke. Anyone care to comment? This is based on my experiences, where I've had stop for a "sanity check" with some women, 'cuz the girl put on such a contorted face of agony, and started screamin', as if in pain. I had one GF who would wail so plaintively that I had to periodically stop, to make sure I was not hurting her. It was NOT funny at the time, but I can laugh now, about how she would get mad--really pissed off, and scold me "why didya' stop... that was goin' GOOD... I was just about to cum again!"

And Thruxton45, you wish (as I do) that old dude would have deposited his seed where mother nature intended? LOL! Yes... my feelings, as well. Especially if we get to see her drool the cream out again. Besides, he's probably already inseminated her, with enough drool to get her preggy, if she's in her fertile period, and not on BC. Long before he ejaculated, a bunch of his boys (and girls) have surely already drooled out of his penis, and swum their way into her cervix, during that intense 15 minutes of vaginal copulation. Might as well give her the full monty!

Thanks for all of your comments!!!

And I love her gorgeously thick pussy pelt. Some of you think feminine body hair is ugly? IMHO, furry pussies are wonderful to pet, running your fingers through the soft, warm fur, which often generates sparky static electricity, within the girl's clit. LOL! And a thick pelt is mother nature's way of telling us that although Desha Nay looks waay too young, she is in fact, old enough. (Good grief-- Desha Nay doesn't seem to have a single tattoo, or piercing! Do the nuns at her convent school forbid her to even have a modest and ladylike single piercing in each of her earlobes? LOL! Somebody put this girl back in her school uniform!)

Lemme' hear what you think!
letshaves...
retired
2 years ago
sexy 18 year old girl
2 years ago
Desha Nay is another Arizona pixie, so hot. Luv her little tiny pixie tittys and HOT n hairy pixie pussy. We think she's still new fuckn cuz the old guy with a small dick hurts her just a little.
2 years ago
Jung und behaart ist einfach geil.Das Gesicht faszinierte mich am meisten. Einfach natürlich.
2 years ago
i wanna kiss Claudio
2 years ago
Nice
1ralphier...
retired
3 years ago
yum/tiny tits
3 years ago
Maestro Claudio...is my fantasy
3 years ago
Love it when an older guy fucks a young chick like this.Beautiful Natural Bush on her too.Wish he Came in her
3 years ago
lucky guy! love that she is so real
3 years ago
sexy girl
3 years ago
Old man and yes he can :-)
3 years ago
Loved her! me at 14!
1ralphier...
retired
3 years ago
i love that she is so real
3 years ago
These young things are playing way out of their league. I love it. Rude awakening.
3 years ago
cute girl...
3 years ago
this is why when you are an old man you don't give a fuck about divorce etc. always can get young, sweet pussy ($$). but dude! get a vasectomy so you can just plow cream in their pussy, or at least give them a mouthful because cumming on their back is for little boys
3 years ago
i agree she looked kinda unprepared. I am guessing it is a real vid of a girl who needed some money and didnt really enjoy the sex with the fat old man. Nice!
3 years ago
OMG
4 years ago
great ass and bush
4 years ago
she was hot, but not too happy I think
4 years ago
vairy hairy
rsmalley2...
retired
4 years ago
wow she looks a lot like my favorite niece
4 years ago
Great video
4 years ago
She is one cute slut and well fucked by the old boy too
4 years ago
hot hot
4 years ago
hot teen

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form