Amateur Interracial Fuck

Embed Code:
Share Video:
Added by P-L-P 1 year ago
Runtime: 15:54
Views: 23,923
Categories: Amateur Babes Black and Ebony Interracial
Comments (10)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 month ago
excellent!!!
4 months ago
not interacial lol just a light skinned black dude, n sooo boring gotta get that girl horny n glowin hot ;-D
1 year ago
They're both black dude just lightskin
1 year ago
They're both black dude just lightskin
1 year ago
She's not into it at all until about 5:05 when she rides him. Otherwise it IS like a workout routine: climb on one position, do X strokes, and on to the next station. But the clincher is his SOCKS! C'mon, buddy, that's sad.
Roughlad
retired
1 year ago
Wonder how many black brothers are going to hate or downgrade this video, just because a white man is banging a black women!?
Personally I think it's alright video, definitely seen worse!!
I remember an ex black GF telling me that whole "BBC" is nothing more than a myth and a Physcological ploy to get naive women into bed easier and that there no more different to any other race.. So Lady's the whole BBC thing is BS sorry lol
BTW I'm not a racist or a Nazi type! Just voicing an opinion on the video and a life experience/chat with an EX GF
Leo xxx
1 year ago
so that's his fitness routine.
1 year ago
Clearly. He failed to get the Fire Down below going for her!
If he had. This would of been a great film!
mlb
~
1 year ago
He fucked her good
1 year ago
I'd bust a huge nut in that sweet pussy of hers and have her carry my babies, what a good pussy OMG!!!

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form