Big Gay Asshole - Gape Extreme

Embed Code:
Share Video:
Added by anonymous 5 years ago
Runtime: 04:16
Views: 327,159
Categories: Men Gays Gaping
Comments (25)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 year ago
jolis trous
1 year ago
don't post as VIDEO; its a bunch of STILLS
2 years ago
god ilove this shit
3 years ago
was für ein ausgefranztes arschloch !!!
3 years ago
oh my god.... this is not normal... waah.. the persons what do this shit are ill
3 years ago
Alwayshappy1.... get a life, this is so fucking hot, keep doing it buddy, load more of your videos on here, wanna see more of your gaping arse hole. 10/10 for being so fucking hot. xx
3 years ago
I'm pretty sure the first asshole you see is Michael Jackson! LOL
3 years ago
D-I-S-G-U-S-T-I-N-G
3 years ago
Wouu super
putazo
retired
3 years ago
EXTREME!
3 years ago
this person is sick. anybody who abuse of the body like this is mentally ill. He will regret it one day for doing this to himself.
I am gay, but I am disgusted with this video.
3 years ago
I like fucking arseholes but that is way too gross!! When he ets older he is going to bitterly regret abusing him self like this.
Dick1938
retired
4 years ago
These man-pussies must be either a proctologists dream or his nightmare.
4 years ago
that look infected ewww!
4 years ago
WOW
4 years ago
Don't relate.
4 years ago
i want my ass like that, how do you get it like that!!!!!! love it.
4 years ago
horrible!
4 years ago
I don't really use text-talk but WTF?
4 years ago
I so exciting! Nice video! Watch in HD: 4url(dot)cc/1Px
LOL
4 years ago
GAY REHAB I KNEW I WASNT CURIOUS NOW I DAMN SURE KNOW IM NOT DAMN
marex
retired
4 years ago
oh my god
aMan
4 years ago
> Hospital !
lilone
4 years ago
let me suck your gay huge asshole please
5 years ago
What a bunch of ass-holes!!
5 years ago
hmm ty 4 posting?

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form