balloon fuck

Embed Code:
Share Video:
Description:

balloon fuck (condom)

Added by schakal 2 years ago
Runtime: 01:10
Views: 72,894
Categories: Men
Comments (57)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
15 days ago
Holy fuck that makes me hard..damn I would love do to that..hot cock and ass also

got to save this one in my favorites
16 days ago
Fuck yeah!!! I love the way you fuck this balloon! Nice big load shooting too!!
29 days ago
Geile Idee. wie geht das ?
1 month ago
thx!
1 month ago
Video showing how to create this "rubber doll" :

https://youtu.be/S-YuS_LFQ5s
1 month ago
mega-geil
1 month ago
nice bb
1 month ago
Verdammt geile Idee!
3 months ago
nimm mal ne melone, das ist geiler :)
3 months ago
fuck me?
4 months ago
geile ladung :)
5 months ago
Its horny!
6 months ago
nice ass too! is it a special balloon?
7 months ago
Geil abgespritzt :)
8 months ago
omg! Absofuckinglutely amazing!! Gonne try this right now!!
10 months ago
cool man
11 months ago
Dude is very sexy!WOOF!
11 months ago
Wow this is pretty creative and totally hot!
1 year ago
am I the only person to see his anal contractions as he came at 55 mark.
now that was fucking hot.
masslongh...
retired
1 year ago
Cool I gotta try that!!
1 year ago
Du bist so ne geile Sau wie ich. Das gefällt mir
1 year ago
i gotta try this!
1 year ago
Stephen King fetish lol.
1 year ago
check out my picture gallery for a how to create a balloon..
boundball...
retired
1 year ago
Cool ... das will ich auch mal machen ... wie hast Du das gemacht?
1 year ago
love it, want to try!
1 year ago
Top marks for originality!
1 year ago
i have a question about this....does a condom has more stronger latex and resistance to random pop than a balloon? i am tired to made experiment with safety glasses:/ please someone reply back when you can ok?
1 year ago
Outstanding!!!!!
1 year ago
Very fun! You should make a video of how to make it! Condom sales will skyrocket almost as much as your cumshot! LOL!

-Allie- ;D

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form

Select video quality