Fuck with realistic doll sex

Embed Code:
Share Video:
Description:

Fuck with realistic doll sex.

Added by slipknot9 1 year ago
Runtime: 13:45
Views: 186,037
Categories: Japanese Sex Toys
Comments (29)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 months ago
I wanna a doll like this one for me...
3 months ago
yes yes
3 months ago
shit..im not sure wether to laugh wank or feel sad!
4 months ago
forever alone
6 months ago
wanna to buy ;]
8 months ago
o tak super
10 months ago
lol
10 months ago
good doll
11 months ago
exelente doll
1 year ago
the doll is one of many available in japan. google rockit reports - they have them
1 year ago
Yeah I might buy one of these if I could see a movie with it uncensored... The Japanese will hint at almost anything, but only if they remember to blur out the most important part....
1 year ago
id lov to have that cute lil doll. id put my buddies step daughters clothes on her. I snitched her lil Barbie panties and trainer bra about the same size as the dolls but her tities are just lil bumps and a tinier snatch
1 year ago
nice
1 year ago
I want that doll!
1 year ago
she's gorgeous. omg what a beauty.
1 year ago
anyone know the name of the doll :D
1 year ago
how come they blurred it for
1 year ago
interesting???!!
1 year ago
The doll looks like a child. That's nasty!
1 year ago
what did the note say? anybody read japanese?
1 year ago
a good video. maybe the doll is to look like a cartoon or something but does anyone else think she looks really young for a sex doll???
1 year ago
dude she's pretty hot
1 year ago
Wow THATS FUNNY!
1 year ago
hahaha
1 year ago
woo great sound- Jap sex tech bansai!
1 year ago
they blurred the dick not doll lol
but i bet thats some money for that
1 year ago
You gotta love the Japanese porn industry, obviously censoring a fucking doll is funny. Thanks for sharing
1 year ago
Interesting. I obviously have the wrong type of doll.....
1 year ago
they blurred out a doll. nice
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form