My wife jacking me off until I cum all over

Embed Code:
Share Video:
Added by anonymous 6 years ago
Runtime: 02:50
Views: 220,965
Categories: Amateur Cumshots Handjobs
Comments (41)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 year ago
fine
1 year ago
love it.
imjustvis...
retired
1 year ago
THEY ARE ADORABLE
2 years ago
nice
2 years ago
Oh yeah! lovely thick cum...over me next time please
3 years ago
yep,hands,tits,rubbing it in,all that,oh yeah!
3 years ago
nice set on her
3 years ago
The anti climatic cum shot was probably because he's had a vasectomy, when you've had one you don't shoot, you just ooze.
Ric50
retired
3 years ago
great jerk i'm free for that woman anythime
3 years ago
love when my wife do that to me :)
3 years ago
shit she knows what she is doing
3 years ago
NICE
3 years ago
Very nice handjob, we loved this, thanks for uploading.
3 years ago
good job. she knows how to hold a cock.
3 years ago
I just came as hard as he did watchin Bad Ass Handjob its the other hand busy that gets ya
3 years ago
OMFG....I LOVE THESE TWO!!!!! ^__^
3 years ago
Great handjob, hot tits!
3 years ago
Great tits, but the cumshot was pretty anticlimactic
enis
retired
4 years ago
gotta cum over her huge tits
4 years ago
Nice hairless cock, loved how she rubs the cum all over it.
4 years ago
OK...
jusblazin20
retired
4 years ago
Decent, not great tho. Nice tits on her tho
Bill
5 years ago
any man with a wife with tits like that and can use her hands like that is sure a LUCKY MAN
ronnie
5 years ago
like to get a creampie with that load
Bobbinonyou
5 years ago
Great video with one of the hottest loads........so thick and tasty looking. I wish my mouth had been over the head of your cock, while wifespumping on it..... OO=====0 ~~~~~~~~ o:
todd
5 years ago
excellent will show my wife and hope she gets the message
5 years ago
very nice ,great tits
patti
5 years ago
great... loved her tits, loved the way her hands moved, made me hard and dripping. would love to feel her hands on my cock while i stroked yours, i will lick you clean. you are lucky to have each other...lol...
5 years ago
she got some big ass titties pimpin...
nightviewer
5 years ago
Wished her hands were around mine
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form