Jerking Off Instruction - Mature teacher

Embed Code:
Share Video:
Added by Sebastjano 2 years ago
Runtime: 10:35
Views: 1,478,237
Categories: Matures MILFs
Comments (74)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
12 days ago
I agree with everyone else that this mature lady is stupendously sexy & she gives me such a boner. Right now I should like to sit down in her lap & give a big wet french kiss whilst she goes to work er stress-relieving me!!!.
6 months ago
Wow she is sensational !
9 months ago
great body
10 months ago
aka WAYA DOYENNE in 40somethingmag
11 months ago
Love her style
12 months ago
OMG, sex on legs, fabulous sexy milf, she can instruct me anytime plz ......
1 year ago
She turns me on
crazyforb...
retired
1 year ago
OMG! This woman's body is PERFECT! Easily the hottest JOI on this site. I could jerk off to this vid all day long! When she bends over the desk and shows off that gorgeous ass and butthole I cum every time!
dominikau...
retired
1 year ago
what is her name?
1 year ago
Put simply one of the most arousing things I've ever seen.
Seriously hot mature cunt.
1 year ago
look like she had long grey ear hair
1 year ago
wow if i had a teacher like that id be wanking off under the desk.
1 year ago
Milf i wanna fuck all night long
1 year ago
great! Excellent MILF ♥
1 year ago
wer will sich von mir so schön fertig machen lassen?
1 year ago
If ever I feel like a fucking good wank then this lady does it for me, BIGTIME!. If she were my mommy I would be a muthafucka!!!.
1 year ago
HELL YEAH
1 year ago
Was für eine gute Lehrerin ;)
1 year ago
SHE is just fucking wonderful!. Great body for her age & beautiful hands which she hardly needs because knows how to talk your cum right out of your bollocks. I find it impossible not to jack off to this incredibly sexy mature lady. If she did it for me I wouldn't get past 4 on her countdown!.
twinkyat
retired
2 years ago
the best school
2 years ago
I would love to see her get fucked
DamieC
retired
2 years ago
Her body is fucking out of this world!
2 years ago
ey! We export a lot of oil and natural gas!
2 years ago
Holy shit. I want more. She's amazing. Want to see that cunt.
2 years ago
Powerful milf..mmmmmmm
2 years ago
ohhhh fuck that milf made me cum in no time!!
hottbiddy
retired
2 years ago
I Came !! Dirty Bitch!! Love it!!
2 years ago
what a nice body!
2 years ago
Coyote Doyenne

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form