MISS TOTEMPOLE

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Description:

TS TIMEKA TOTEMPOLE is SITTING ON SWOLE!! Who can HELP ME make this TOTEMPOLE stop standing so damn TALL?

Added by 3 years ago
Runtime: 00:20
Views: 147,127
Categories:LadyboysShemales
Comments (323)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
12 days ago
What a great long dick! :)
14 days ago
Mmmmmm wow
18 days ago
why dont you stuff ur giant meat in my mouth so that i can stuff it and gag on it
like the carribean style background music too
19 days ago
THICKTHANABITCH.com LOL
20 days ago
thick
26 days ago
Just Add me makes it easier for me to enjoy your profile
26 days ago
Hmm just so wonderful give it to me your hot body and your amazing pole Will need it
1 month ago
Such a lovely big cock
1 month ago
Awesome!
1 month ago
so hot, love it
2 months ago
I would pay to be fucked by you baby
2 months ago
Darn!! That is a fine sexy body and with that long cock you must have bottoms cumming in their pants as they lust to be fucked by that monster.
2 months ago
i wanna suck
2 months ago
maravilhosa''
2 months ago
WTF awesome
2 months ago
oh...beautiful.
3 months ago
fuck me
3 months ago
would luv ta make that thing vanish in my ass!
3 months ago
nice babe mail me !
3 months ago
Super sexi I love it
4 months ago
I would do anything to feel that huge dick in my ass
4 months ago
totally stunning , would love to be able to try and fit her in !!
rubb
retired
4 months ago
Amazing body !
4 months ago
fucking nice...
4 months ago
I want tht cock
4 months ago
Mmm nam nam nice!! I want it all in me!
4 months ago
So impressive ! love to drop to my knees and help you
4 months ago
I am a virgin girl < open my pussy
4 months ago
I wanna be your fuck toy :)

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form

Select video quality