Turkish star Gamze Ozcelik

Embed Code:
Share Video:
Description:

Turkish TV star Gamze Özçelik

Added by NLTR 1 year ago
Runtime: 03:59
Views: 161,841
Categories: Close-ups Turkish Voyeur
Comments (16)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
5 months ago
Sevgilimi sikmek isteyen yazsın.
7 months ago
yorumuna sağlık.
7 months ago
adam zaten sevgilisi sorun bu değil kimbilir kaç kez birlikte oldular. video çekebilir bende sevgilimin videosunu çekiyorum tamamen güven meselesi.esas pislik bundan sonrası zaten videoyu internette yaymak suç.işin zina ve ahlak boyutuna giren vatandaşlara tavsiyem burada üyeliklerini dondursunlar. videoyu çeken tam bir orospu çocuğudur.
7 months ago
Hadi ya ordan, cekene niye küfür ediyorsunuz? Icmeseydi bu kadar basina gelmezdi. Hemde baya zevk aliyor, yani o kadar sarhosda olsa, istemedigi seye direnir. Onun icin cekene küfür etmek bence yanlis. Hem bunlar popcu bayanlar nasil meshur oliyor dersiniz ? hepsi götüriyor parayla, hemde 15000 20000 Dollar koyun ortaya takildigi mekana gidin sizde o zaman becerirsiniz böyle hatunlari
11 months ago
Tecavüz değil bu amk uyanık ama ayık değil kafa 1milyon...
1 year ago
gamzenin ami cok guzel vallah ve gogusler bomba aq
1 year ago
tecavüz falan değil gamzenin kafa güzel :)) içmiş otu kafası 1500
1 year ago
salaklar tecavüz bu tabii ki, adam hapiste yatti tecavüzden belki hala yatiyordur!!!
1 year ago
NE TECAVUZU BE, SIZ GERI ZEKALIMISINIZ NESINIZ? GALIBA SIZE TECAVUZ ETMISLER BEYINLERINIZE
1 year ago
ne tecavüzü amk dk 1:40 da kari kalkip amina bakiyor tecavüz olsa bu kadar rahat olurmu uyumuyorda kadin herseyin farkinda
1 year ago
Her sikilen teşhir mi ediliyor?
1 year ago
sevgilini alıp gidersen otele hem siker hem çeker.. ulan tecavüz videosu tamam da o kaşar bulaşık yıkamayamı gitmiş amına koyim?? sikilmeye gitmiş, sikilmiş.. olay bu kadar basit..
1 year ago
Adam sevgilisini uyutup sonra da sikerken çekmiş...Böyle amına koduumun çocucğunun yaptığını takdir edenler de orrospu çocuğudur!
1 year ago
Ares ipnesi dinine o kadar bağlı isen siktir git namaz kıl kandil gecesi burada ne işin var.
1 year ago
güzel karı ha nehir erdoğanda olsa
1 year ago
lise yıllarım aklıma geldi
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form