Black guy fucks her hard and she begs for more!

Embed Code:
Share Video:
Description:

Black guy fucks a fugly white girl in all kinds of ways and she still wants more. Some rough action included.

Added by MystaE 2 years ago
Runtime: 06:11
Views: 172,602
Categories: Amateur Hardcore Interracial
Comments (42)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
26 days ago
Love the video, wish it was clearer
1 month ago
I love these ugly fat guttercunts. You can just treat them like fuck litter and toss'em. Bitch looks like Artie Lang. Great fuck.
2 months ago
Chris and Alisa from Maryland Sindicate!
5 months ago
Haha he fucked the shit out of her
6 months ago
All those fugly haters you didn't have to watch it you dumb fucks,I thought it was great a good fuck pig i great to have on call and she takes a good ass spanking and hard fuck you can do anything you want with them and to them and they love it.
8 months ago
FAT PIG FUCK HOLE CUM DUMP HO
8 months ago
Uh, couldn't even enjoy this vid because the woman was all manly. Good work, though, just wasted on a terrible chick.
9 months ago
slap it--fuck it--stuff it
10 months ago
love watching my wife get rough fucked like this. shows her just what she is.
10 months ago
[priest rock
10 months ago
awesome
11 months ago
Get more of them!!
1 year ago
nice
1 year ago
I need to be punished like this! So wet right now
1 year ago
Ugly is not the word lol
1 year ago
Hell yeah, her face in the pillow while he hammers that fat ass pig pussy. Make that bitch scream, squeal & beg for more. Used to fuck my slut GF like that & she loved it.
1 year ago
nice
1 year ago
I fuck a Australian girl while downunder just like that. Why?.. just because she was straight up told me she wanted to get fucked by a black guy. So I fuck her like I didn't care just like this dude and she loved every bit of it. Worst part was I couldn't get rid of the bitch and she stalked me for days until I came back to the US. Sometimes it's the less than average ones that get fucked alot! lol
1 year ago
She is a classic big sloppy girl with skinny legs and arms and a paunch ,not sure if she has all her teeth and looks ten years older than she is ,but once you fuck her rough and put her away wet she will be yours forever .The ugly ones got nothing to lose . She will be stalking you in the daytime with a flashlight at your home and your job and when you say you are going to bring your friends next time you come over she will just say "OK baby I'll go get some more liqour and go to the store and get more hotdogs "
1 year ago
I wanna c u tuck my girlfriend just like that.
1 year ago
that fat trailer trash gutter slut needs to go on a diet and loose about 30 lbs.
1 year ago
he is perfect
1 year ago
good fucking
1 year ago
loved how he just dumped his load deep inside her ,,,
1 year ago
thats some classic shit right there. LOL. The ass slapping sounds made the video. LOL. Sounds like a whip.
1 year ago
Omg,i would to get fuck like Tht.
2 years ago
this 'she' sounds like a dude LOL
2 years ago
She looks like Meat Loaf with boobs. Good vid, though.
2 years ago
That's funny coming from a guy who has no content to share watsoever...referring to him below..vvv....lol
2 years ago
horrible special effects and music distracts from vid.

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form