Sexy Black Cum Shooter

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Added by 4 years ago
Runtime: 04:39
Views: 82,882
Categories: Black GaysGay PornMen
Comments (79)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
5 days ago
Such a strong shooter and I love the feel of these type of spurts so much!
Laundry must be a full time job and it is for this reason and this reason alone I volunteer my services as a drain!
5 months ago
hes a gusher
7 months ago
Very impressive
9 months ago
Selfie.. Lol
1 year ago
Drown me in your spunk!
1 year ago
So fucking hot
1 year ago
insane!!!!
1 year ago
was das denn für eine geile sau
2 years ago
OMG SO DAMN SEXY love to lick it all up sweetie
2 years ago
I WANT HIM ! my pretty face is yours ! cum cum cum over me plz ^^
2 years ago
wow
2 years ago
Great
2 years ago
Wow this guy can shoot. I mean I can shoot a nice shoot, but not as much as he can. I love when a man that can shoot like he does. Cover my pig slut face with all that hot spewing hot thick milk. Yes
2 years ago
Damn Nigga! Waste all that hot cum when my white faggot mouth woulda swallowed everyfucking drop and I mean everyfucking drop!
2 years ago
HOT
2 years ago
great cumshots, usually you don,t see black guys cumming like that, only white guys have those big explosive cumshots. very nice
2 years ago
so fucking impressive
2 years ago
How long does it take bulid up that much nutt ????
2 years ago
Now that is fuckin AWESOME!!!!!!! the third one was especially great!
2 years ago
He makes Peter North look bad!!!!
2bigisjus...
retired
2 years ago
Love all the cumshots by this BBC! A real BBC cum fountain!!!!! Mmmmm
2 years ago
DAMN! LOVE these cumshots! :)
3 years ago
yummi
lustydesire
retired
3 years ago
wow lots of wonderful cum
3 years ago
Awesome, love the way you fire your howitzer!
3 years ago
Fantastic!!! A real cum fountain!!! Love the 2 double cumshots at the end!!! Thanks for sharing!
3 years ago
Your dick is definitely talented. I'm your newest fan bro. Keep that shit coming.
3 years ago
I love the red t-shirt cumshot!
schreck1
retired
3 years ago
holy fuck.. you must be the best shooting black man on the planet, love your cumblasts!

xxx Sandra
3 years ago
Oh my god. you were horny weren't you babyboy? I love watching men cum.

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form