Standing Strapon Fucking - Larger Japanese Woman Dominates

Embed Code:
Share Video:
Description:

Watch for the dildo slap.

Added by thethriller 2 years ago
Runtime: 06:03
Views: 279,423
Categories: Femdom Japanese Strapon
Comments (39)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
5 hours ago
This is a superb role playing - she totally analyzed the twink
1 month ago
LMAO!! that cracked me up. ^_^
tiru0891
retired
2 months ago
Hi adidarani
tiru0891
retired
2 months ago
Fuck me
2 months ago
i would try to run away.
3 months ago
fuck yes I love making asian guys my bitch just like this
6 months ago
FUCK HIM GOOD!!!
7 months ago
I would like that very much,
8 months ago
Poor Boy...
mrcaptink...
retired
10 months ago
so fucking horny is this.
mrcaptink...
retired
10 months ago
up me next please.
10 months ago
i want to be her next victim please
1 year ago
She made any man her bitch i tell ya
Kinkysissy
retired
1 year ago
Please add censored........it is sooooooooooo frustrating !!
mover73
retired
1 year ago
She is strong enough to hold in her harms as he strap on rams his male ass pussy.
YoungTaylor
retired
1 year ago
Dream woman.
1 year ago
WOW. I want it this way.
2 years ago
I'd love to be taken that way
2 years ago
hottt!
mrspunks
retired
2 years ago
love to fucked like this i'm of to japan
2 years ago
why do they censor this? and why does she tuck her titty back in while she fux him in the chair? is she somehow too prudish to show her beautiful body? otherwise this is a good video and i'd love to see the full, uncensored version. thanks for putting this one up though.
2 years ago
nice
a7g
retired
2 years ago
damn she is gorgeous and fucking fine i wish she can fuck me in the ass every day
2 years ago
viciousness
2 years ago
i fucked my hubby lot of time like this,he is very weak like him.it,s my favorite style to fuck,i than to my hubby who told me about this sex.
2 years ago
The censors suck.
2 years ago
WOW !!
2 years ago
i like it
2 years ago
Hmmmmmm!! I Would Love To Have A Woman To Fuck My Ass Sometime!!
I'd love to be submissive for a change and be used by the right woman who takes total control over me!!!

If any woman here wants to do this to me like this.....I'm ALL Yours!! Take me how you want to!!


(my Messenger addies are on my profile btw, if you wanna chat sometime)

xxx
2 years ago
Damn Japanese censors!!! Still favored though!
2 years ago
the dildo slap was epic

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form