Too Big Too Fast

Embed Code:
Share Video:
Description:

white chick on knees about to get big black cock up her ass, but...

Added by spanksalot 3 years ago
Runtime: 00:23
Views: 393,187
Categories: Interracial
Comments (65)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
6 days ago
I seen the whole video and he warmed up pretty good!!!!
3 months ago
im a lot bigger than he is
5 months ago
Need to hit me up for the same.
5 months ago
ahahahah!
had to rewatch it after reading your comment!
pathetic!
7 months ago
That's how it was for my 1st anal BBC, but he didn't want to stop ...:)
7 months ago
Mmm. Id love to see that hammering my wifes pussy and ass
8 months ago
I wish I was her...
webfantasy
retired
9 months ago
fantasy for my wife
11 months ago
Do you like huge cocks??
11 months ago
Funny!
1 year ago
I remember seeing this clip maybe 7 or so years ago haha classic
1 year ago
She needs to warm up with a Louisville Slugger first.
solagge
retired
1 year ago
I wish I could be her
ErectionD...
retired
1 year ago
Not enjoyable.
1 year ago
LOL, Surprise!!
1 year ago
I bet she shit on herself for days!
1 year ago
die schlampe soll sich nicht so anstellen
1 year ago
"slow til it gets warmed up"...lmao!!! awww man too short of a vid...
1 year ago
gotta take it easy on the ass. lots of licks, lube, a couple fingers, enter slow....then go to town!
1 year ago
Too much black meat to handle...lol
flavisitors
retired
1 year ago
So HOT when it hurts!!!
a_married...
retired
1 year ago
HELL NO dont tell me to slow down I would have taken her arms pined her down and dug in that ass
1 year ago
Love this one!
2 years ago
Hot
2 years ago
Here's the whole clip, courtesy of bbcforwhitegirls
http://xhamster.com/movies/1625475/monique_demoan_gangbang.html
2 years ago
Monique Demoan gangbang. Its on my page. Great scene.
2 years ago
Did she really say "oh shit" wit that dick in her ass???...she know if it was cummin in or she shitin a brick???
2bigisjus...
retired
2 years ago
Wish it was me, I would have let him go ball deep and pound me until he exploded inside my ass!
2 years ago
sudden realization lol
2 years ago
she needed a bit more lube i think

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form

Select video quality