Turkish Gay Sex

Embed Code:
Share Video:
Description:

Trimax Production of Turkish gays

Added by domaltan 5 years ago
Runtime: 47:53
Views: 334,381
Categories: Men Gays
Comments (58)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 months ago
fuckkin´awesome...
9 months ago
da möchte ich sofort mitmachen
superculo
retired
1 year ago
hot hairy
1 year ago
good one. great bodies
2 years ago
ich liebe türkischen honig der aus pimmeln spritzt!
2 years ago
Good video, but the one guy couldn't get hard to save his life..
2 years ago
abı nıye turk gay pornolarının hepsı ya zırıl ya kıro =p
2 years ago
so richtig mit küssen, das ist geil
aktifdimdik
retired
2 years ago
izmirde ki pasifler mesajlarınızı bekliyorum!!
3 years ago
Msj bekliyorum
3 years ago
on numara
3 years ago
Thanks for friend
3 years ago
Thanks for friend
3 years ago
Kürtlere karşı bu ön yargı neden anlamıyorum. heryerde kürtler var artık kabul edelim. Ve bircok türk özellikle Kürt arıyor kendini siktirmek için. Ben de türküm ama bir çok kürt yarrağı yedim cok mmnunum. Zeytinburnuna yakın bütün kürtler beni eklesin ozgurozdemi@hotmail.co.uk
3 years ago
Türkçe:
Onlar Kürt falan değil has ve has Türk. Zaten TRİMAX da Almanyadaki bir Türk porno şirketi. Onlat Türkçe konuşuyolar ve Türk olduklarını söylüyolar öyleyse Türkler. Sırf Güneydoğulu diye onlara Kürt diyemezsiniz.
Edit: 'Homofobik' arkadaşlar eğer sevmiyosanız izlemeyin , izliyosanız küfür içerikli yorum yazmayın. Sizin gibi insanlar yüzünde cinsel tercihi farklı olan kaç kişinin hayatı kararıyor farkında değilsiniz. siz küfredince onlara bi yararı olmuyo!!

In English

They are not Kurdish at all, they are real Turks ( who live in Germany).Also Trimax is an Turkish Porn company which is in Germany.They speak Turkis and introduce theirselves as Turks so they are Turk!!! You can't call em' Kurt just because they are from shouth east of Turkey.!!
3 years ago
erkekleri görünce kalkiyormus sakin beni görme
ömrünün sonuna kadar oturamazsin
3 years ago
hi i need the name of the song please=) from 18min
thank you=)
3 years ago
This kind of sport I like
3 years ago
geile türkische schwänze gesucht
3 years ago
MSN gaymak1980@hotmailcom
marioleon
retired
3 years ago
geil
3 years ago
I want to be fucked.
4 years ago
istanbul ve ankarada sakso isteyenler
4 years ago
ibnelere bak ya!
4 years ago
sikine güvenen beni eklesin
xmetro@live.com
4 years ago
yhaa siktirin gidin ahlak dersinizi kendi cinslerinize verin! şu ayşede orospuluk yapıp her videoya yorum yapıyo yahudiler ermeniler çektiriyo diye;amcııından icad çıkartma! para bile almıyolar zevkin doruklarına çıkmak için çekiyolar! rahatsız olamlar bakmasın! bide piç gibi yorum yapmasın!
Mad
4 years ago
yazık baska soz yok kandırmıslar
ay?e
4 years ago
arkadaşlar bu gay videolarının çok büyük bir kısmını hazırlatıp piyasaya süren yahudilermiş haberiniz olsun tamamını değil ama çok büyük kısmını yahudiler hazırlatıyormuş bilgilerinize sunulur elemanların çoğu para alıyorlar bu videolar için...ayşe
kurdishboy
4 years ago
they are not turkish. they are kurdish.
turk
4 years ago
bunlar ne kurt nede türk deli yanliz sesleri montaz etmisler
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form