Ass Gasm

Embed Code:
Share Video:
Description:

she gets fucked so hard up the ass, she has a ass gasm

Added by ricknasty 2 years ago
Runtime: 05:16
Views: 326,235
Categories: Amateur Anal BBW
Comments (69)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
3 months ago
wow love her sexy chuby body xx wanna fuck her
5 months ago
what does the tattoo on her tits say?? :)
6 months ago
*bends over* Me next please, he rammed her soooo good!!
6 months ago
love her fat body. almost as fat as me!!!
7 months ago
loved her tits
8 months ago
I'd bitch out for that dick foreal
8 months ago
You just know how good that mouth and asshole feel...yum
9 months ago
I like the vid, baby-girl is a true freak.
Thazone
retired
10 months ago
this is how niggas be gettin caught with them ugly ass baby mommas
12 months ago
damn thats sexy
1 year ago
view all my pix & vids...HAPPY WANKING!
1 year ago
Nice vid bt condom?????
1 year ago
That how u do it. If u gonna FUCK the ass, then u should CUM in the ass.
1 year ago
je prefere jouir dans les chatte
1 year ago
Terrible editing...Why yall show the cum shot AFTER the fact?????
1 year ago
good job once again
1 year ago
i saw the exact same thing at the zoo the other day....gorilla exhibit..check it out
1 year ago
coulda done better if head took his fuckin drawers off,2 thumbs up anyway
1 year ago
Nice vid,sexy mouth,pussy and asshole.
1 year ago
short hair or not this vid is hot , she is mos def all women big tits big ass fat pussy. got me bustin nuts. love how her asshole was flooded with nut...
1 year ago
If You Don't Want No Babies but Wanna Bust In Her, Fuck Her In The Ass THUMPS UP!!!! A Tight Ass Is The Best Nutt
1 year ago
nut drippin out her ass...hot
1 year ago
I thought it was Kenan and Kel
1 year ago
dat muthafucka destroyed her fuckkin ass i would do da same if i was fucckin her
1 year ago
nice fuck
1 year ago
Good
1 year ago
Steel River's comment - That room was guilty" made me LOL. Everyone was guilty of something - "Thug Life, Petty Crimes, Gang Membership, Pimping & whoring and definitely "Unreported Taxable Income". The little money the participants made in this porn shoot had to be strictly off the books and the IRS will never be the wiser.
1 year ago
Funny comment from poste 'Steel River' - "That room was guilty" - LOL - .
Everyone was guilty of something in that video from being thugs in gagns to being petty criminals to pimping and whoring, to earning a little pocket cash from porn that will never be reported to the IRS. - Great Observation!
1 year ago
Although she's a heavy woman with a nearly shaved head, her genuine, real and slightly over-the-top reactions to having her ass fucked was much sexier than centerfold type girls who give bored performances. She makes other videos for this company & most of them involve threesomes and anal sex. She's a far out fatty!
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form