fena kalca turkish

Embed Code:
Share Video:
Added by borafantazi 2 years ago
Runtime: 01:15
Views: 268,325
Categories: Amateur Hidden Cams Turkish
Comments (20)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 year ago
bu neki benim sadece otobüste sadece evi kadınlara yaptıklarımı yazsam kimse evlenmez bence :D
1 year ago
sağlam göt var hatunda..
1 year ago
videoyu izleyipte tribe girenler. siz ne bokuma izliyosunuz
Ciko_37
retired
2 years ago
daha yokmu böyle video lar cok hos
2 years ago
porno sitesindesin neyin ahkamını kesiyosun amk adamın (ve bir çoğunun) da fantezisi bu. SANA NE!
2 years ago
ulan sik kafaları ben ilk msj da söyledim daha, denk gelse sikmekten beter edecem diye burda erkeklik yapan yok yapılan yanlışa tepki var
isterik karı olur atar eve hem çeker hem sikersin sonra gelir buraya yükleersin nası sikmişim diye yorum istersin namuslu bişeyden haberi olmayan KADINLARA BU PİSLİK YAPILMAZ burası porno sitesi diye insanlıktanda çıkmayın eşşek sikmenin bile bi usulü var ANLADINIZMI LAN BEYİN YERİNE KAFATASININ İÇİNDE SİK KAFASI OLAN oğlanlar
2 years ago
beyinsiz dolu karısı kızıymış izlerken iyi ama orda yapanı gördüğün anda söyleyeceksin burda video üzerinden artislik yapmayın.
2 years ago
:) hakkaten burda izlediğiniz yerli yabancı elbette ya birisinin karısı ya kızı ya kardeşi bacısı neyin namusundan bahesdiyorsunuz sindiremiyenler üye olmasın girmesin bakmasın kardeşim bu neyin laf salatası böyle anlamıyrum yabancı olunca 31 çekersiniz türk olunca bacımız kardeşimiz dersiniz namus aklınıza gelir :) saçmalık ve çok enteresan ruh haliniz pek iyi değil ne yapacağnızla yapmayacağnız arasında çelişkiler yaşıyorsunuz...
:) kızanada benimkini sokayım :)
2 years ago
mallaşmayın bu tur videolar genellikle guney amerika ulkelerinde cekilen videolar. bus touch,encoxada diye aratın anlarsınız.burda izleyin izleyin işinizi görün sonra asıp kesmeye kalkışın oldu amına koyim
2 years ago
karısı falandır bunun ondan ses çıkarmıyodur. yoksa sikertirler adamı minibüste :)
2 years ago
bu büyük ihtimal karısının götünü elliyor
2 years ago
ulan ne mal adamlarsınız porno sitesinde adamlık taslıyosunuz okadar adamsanız girmeyin izlemeyin böyle vidyoları siteye girer girmez turkish kategorisine bakıyosunuz sonra ona buna vay iyi sikememişsin cart curt diosunuz üstüne bide vay ayıp vay günah çekiyosunuz girmeyin ozaman aq neyin kafasını yaşıyonuz
2 years ago
amına gömdüğümün namus bekçileri porno sitede klevye delikanlılıgı yapmakta neyin nesi oluyor cok namusluysanız alın kız kardeslerınızı gidin evinizde oturun bok işinizmi var porno sitesinde ÇAKMA MUHAFAZAKARLAR...
2 years ago
hokus pokuss :)
2 years ago
ulan s'zene adam yapmiş bu işi tebrik edin picler
2 years ago
bide evli olacaksın senin karını kızını böyle otobüste minibüste elleseler ne yapacaksın a.q. piçi hatta sen piç bile olmaya layık değilsin piçin dölüsün sadece sana kız veren babanında taa a.q. ben
2 years ago
Senin Ananın Amını Sikeyim Ben Amına Kodumunu Piçi Karınıda Üstüne Extra Dolmaltıp sikeyim
baracuda35
retired
2 years ago
ortada bir sahtekarlık var amaaaa.....
2 years ago
harbı a q ibne herıf senın de karının yada kızının ananın fılmlerınıc ekerler de koyarlar böyle cok meraklı isen git karının götunu elle olmadı ananın kını yap aq
senın gııblerı analar dogurmuyor sıcıyorlar
2 years ago
ulan orospu çocu bide parmağında yüzüğün var senin gibiler bana bi denk gelse ahhh ulan sikmekten beter edecem
masumlara sarkmayın a.q cocukları
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form