Latina mom Spanks and punishes girl

Embed Code:
Share Video:
Added by nysguy 2 years ago
Runtime: 62:11
Views: 439,176
Categories: Latin Lesbians Old+Young
Comments (30)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
18 days ago
DAYUMM LOL
1 month ago
great rimming
2 months ago
hot as fuck!
2 months ago
Amazing video.
3 months ago
BTW for all you bitches that need translation here it is.:
get your stupid ass over here, ..spank spank,
go to the corner 2 bit hoe..she stands there..
mom :" i am sorry , lemme lick your stupid smelly stinky ass for about 3 hours..slurp slurp slurp, mixed with 1,000 fake moans.
15,000 slurps later it`s your turn to eat rusty nail hole, moans and some slurping noises latter it`s time for roast beef burger, so get down there bitch and eat and i will do the same.
the end.!
3 months ago
NOT LATINO/A FUCKEN GET IT RIGHT SHiT HEAD, BRAZILIAN NOT LATINO.!
What a good fuken video otherwise.
9 months ago
I eat pussy ass licking
9 months ago
i was about to say the samething!
10 months ago
wish i knew what she was saying but that kinda made it even more sexier
11 months ago
niceeeeeeeeeeeeeeeeeeee
1 year ago
I love when she kissed her daughter's ass
olivia13
retired
1 year ago
Love the mother/ daughter stuff ;)
1 year ago
Needs English subtitles.
1 year ago
FAN FUCKING TASTIC
1 year ago
ok i have to learn portuguese....i'm sure she said 'lick mommy's dirty ass' at one point.... ;)
1 year ago
hot
1 year ago
damm didnt get to the end before i jizzed on that one. wow very fucking hot
1 year ago
One of the best vids I have ever seen!
1 year ago
Yes Yes Yes This is So very HOT!
1 year ago
This is very, very hot. TFP. Xxx.
1 year ago
wish i could understand what they're saying lol
1 year ago
Just sick enough for me
2 years ago
hot; could not make it to the end lol.
2 years ago
mmmm
2 years ago
oh, man...smokin
2 years ago
There's no faking going on here.
2 years ago
nice, I believe theres more to this series. I would love to see :D.
2 years ago
i just love the mom daughter stuff
akfeez
retired
2 years ago
good shit right there. i think ive seen it all when the young girl put her boogers on the chick asshole and ate it...wow
2 years ago
Wonderful. Loved it. Thanks for the post. 5 stars and straight to favs.
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form