98 inches of FAT black Booty

Big Booties, Huge tits, Rough and Nasty fat fucking.Cum take a peek.
Embed Code:
Share Video:
Description:

BBD model Supreme Diva shakes her giant 98 inch MILF ass and gets pounded out.

Added by princesslorelle1 2 years ago
Runtime: 04:55
Views: 285,308
Categories: BBW Black and Ebony MILFs
Comments (70)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
5 days ago
good
1 month ago
name of the girl?? want more!!
1 month ago
OH YES
3 months ago
I like huge asses...but hers just looks like a molted pile of butter.....still would though..
3 months ago
Greatttttt shaped girl
5 months ago
I loves me some huge nigga ass. YUM!
5 months ago
Mmmm delicious
6 months ago
what a bootyfull sight
8 months ago
I want to play with all that ass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9 months ago
DAM!Mmmm MMMmmmm Good
10 months ago
Damn I thought she was going to break his dick when she dropped her ass down on it.
10 months ago
98 inches id love to bury my face into forget a plasma id like to stare at 98 inches of mmm tasty allday
11 months ago
That ass is immense. She moans so good.
12 months ago
"use the whole bottle of this mufucka" I can't take it!
1 year ago
OMG
1 year ago
She's incredible!! Thanks!!
1 year ago
WOW that is a big ass
1 year ago
This dark skinned person should be shot.
1 year ago
This nigger should be shot.
1 year ago
fat tramp.
1 year ago
OMG! she can ride me anytime! Love that big beautiful ASS!!!
sweetbeebo
retired
1 year ago
i want that huge ass to sit on my face ^__^ !
1 year ago
these damn comments are comical as hell.
1 year ago
wow wow wow ein absoluter traum ist völlig untertrieben mit einer solchen prachtschokostute sex haben zu dürfen !!!!!
1 year ago
She don't know how to work that ass!!!!!!!
Please, a waste of video tape.
1 year ago
oh shit yes i love a 98 inche ass !!!
1 year ago
@Dantemyriee21 follow me on twitter and see all the best pornstars
1 year ago
OMFG LMFAO
1 year ago
Love when he says dont touch me, lol you tell that big butt bitch shes fine =D
1 year ago
Completely Gross!
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form